Translate

2014. november 24., hétfő

Kifli, formában sütve


Egy héttel ezelőtt Németh Andrea (Lehotai Marci-anyu) meglepett két alufólia kifliformával, melyet  édesapja "Öcsi papa" alkotott meg, aki szerszámkészítő. Az alufólia verzió még csak a kísérleti változat, ha minden jól sikerülne, készülhetne belőle szilikon forma is, mely hozzáférhető lehetne a tervek szerint.


A mai próbálkozásom fotóit mellékelem. 
Az olajjal kikent formába a sokak által jól ismert Folyékony kenyér recept receptet alkalmaztam. Mivel két formám volt, így a fél kilo kenyérporból még 6 zsemle is lett.

 50 fokon fél órán át kelesztettem a sütőben.

Sülés közben többször megkentem olajban elkevert szójaszósszal, melytől a barnás színét kapta.Fél deci olajba tettem egy kávéskanál szójaszószt.





Szerintem nagyon szép ropogós lett, a színe is hasonlít a normálra, de majd letesztelik a gyerekek!!
Remélem akik holnap jönnek kontrollra megkóstolják, és véleményt is mondanak, írnak róla!!
Úgy tűnik Hannának és Leventének is nagyon ízlett!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése