Translate

2011. december 4., vasárnap

Karácsonyi egyszer-egy

A karácsony közeledtével érdemes elgondolkodtunk azon, mi is legyen az ünnepi menü. Természetesen normál és PKU-s változatban is. Az elkövetkező hetek receptjei szabad utat adnak, hogy pontosan ugyanazokat az inycsiklandó ételeket készíthessük el, mint a megszokott módon.





De nézzünk néhány tipikus karácsonyi ételt, és ötletet, hogy írhatjuk át diétásra!




Feltöltött karácsonyi receptek:
Püspökkenyér, gyümölcskenyér
Zserbó


Ha kihagytam valamilyen tradicionális ételt, és kíváncsi lennél rá, kérlek jelezd/jelezzék, azt is megoldjuk! :-)

Jó készülődést kívánok, és örülnék, ha megosztanátok, ki mit készít diétásan karácsonykor!


2 megjegyzés:

  1. Most látom csak már minden bejegyzés előre el van tervezve!Az igen! Én muffint is szoktam ilyenkor, de nyilván nem vagyok potenciális célcsoport egyelőre :(

    VálaszTörlés
  2. Mondjuk gesztenyés muffin? Vagy inkább ananászost szeretnél?? Tudod nagy varázsló vagyok, kívánságokat teljesítek, így karácsony előtt is :-)

    VálaszTörlés